.

.

نقد بازی ندال افتخار از نگاه من

 

 

سلام به همه دوستای عزیزم  

مرثی که سر نمیزنید  

چند روز پیش بازی جدید مدال افتخارو خریدم. اگه اشتباه نکنم اولین نفر گرفتم و  بازی کردم ( توی بندر) 

بازی گرافیکش بد نبود خوب شروع شد داستان بدی نداشت ولی خوب اون حسی رو که باید داشته باشه نداشت  

فضا سازی بسیار عالی انجام داده بودن محیط جزابی داشت و تنها برتری بازی  نسبت به بازی یای این سبکی فقط ماشین متوری داشت . تیراندازی خیلی خوب بود و یک چیز بسیار جالب که تا به حال توی بازیهای این سبکی وجود نداشته این بود که شما اگه تیرتون تموم می شد می تونستی از هم تیمیت بخوای و اون بهت بده .یک مدل تفنگ ویژه هم در بعضی از قسمتای بازی بود که اون هم توی بازی یای قبلی نیود با یه تفنگ ( یا ارپی جی) طرف مقابلو درواقع می ترکوندینش !!! 

چون شدت اثابت خیلی بالا بود . یه جورای خیلی خشن بود و خیلی بی رحم . من از یه چیزی بدم امد وقتی برای بازی کننده اتفاقی میفتاد آهنگ غمگینی می زدن ولی برای افغانهای بیچاره نه !!! 

آمریکا مثلا می خواسته  خودشو خوب و افغانهارو بد نشون بده 

در کل بگم بازی کپی برداری از بازی محبوب کال اف دیوتی بود . انشالله بازی کال که در بیاد  می بینم که چه کمپانی سر تره  

ولی به دوستان پیشنهادم میدن این بازی رو از دست ندن ( مدال افتخار ) راستی مراحلشم خیلی کم بود و خیلی زود تمومش کردم . من که هارد  رفتم. ولی خیلی کم بود خیلی .....  

با تقدیم احترام :rahimjax2007

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد