.

.

سینمای دنیا

  

«آدم‌های دیگر» در تعطیلات آخر هفته تقریبا برابر انتظار فروخت و دومین فروش افتتاحیه خوب کارنامه ویل فرل را رقم زد؛ بازیگری که پارسال تابستان فیلم کاملا ناموفق «سرزمین گمشدگان» را روی پرده سینماها داشت (کمدی سال 2006 «شب‌های تالادگا: ترانه عاشقانه ریکی رابی» با 47 میلیون دلار همچنان بیشترین فروش هفته اول فیلمی در کارنامه فرل را دارد).

مارک والبرگ هم که خیلی کم در فیلم‌های کمدی بازی می‌کند به بهترین فروش سه روز اول فیلمی از خود پس از «سیاره میمون‌ها» در سال 2001 دست یافت. آن فیلم کار خود را با 5/68 میلیون دلار آغاز کرد.

فرل و والبرگ در «آدم‌های دیگر» نقش دو کارآگاه ناساز شهر نیویورک را بازی می‌کنند که در تعقیب یک کلاهبردار حرفه‌ای با بازی استیو کوگان کمدین بریتانیایی هستند. آنها این فرصت را می‌یابند که جایگاهی مانند پلیس‌های برتر شهر پیدا کنند، اما شرایط دقیقا آنطور که باید پیش نمی‌رود.

بسیاری از منتقدان از این پروژه 85 میلیون دلاری استقبال کرده‌اند. ساموئل ال. جکسن، دوئین جانسن و مایکل کیتن دیگر بازیگران فیلم جدید آدام مکی هستند که سازنده فیلم‌هایی چون «گوینده خبر: افسانه ران برگندی»، «شب‌های تالادگا: ترانه عاشقانه ریکی رابی» و «برادران ناتنی» هر سال با بازی فرل است.

«آغاز» در دنیا هنوز پیشتاز است
تریلر رویایی «آغاز» با بازی لئوناردو دی‌کاپریو پس از سه هفته صدرنشینی در آمریکای شمالی این هفته با 6/18 میلیون دلار فروش در 3418 سینما به رده دوم رفت. مجموع فروش فیلم جدید کریستوفر نولان در آمریکا 7/227 میلیون دلار شده است.

با این حال، «آغاز» در سطح بین‌المللی همچنان موفق ظاهر شد و با 6/46 میلیون دلار فروش در 8000 سینما در 58 کشور باز هم فیلم اول شد. مجموع فروش این فیلم افسانه علمی در سطح بین‌المللی 250 میلیون دلار شده و بریتانیا (4/39 میلیون دلار) و ژاپن (7/23 میلیون دلار) پیشتار این بازار هستند.
 


«قدم گذاشتن سه‌بعدی» به عنوان سومین قسمت از سری فیلم‌های «قدم گذاشتن» درباره گروهی رقصنده خیابانی در نیویورک، در اولین هفته نمایش در آمریکای شمالی کمتر از انتظار ظاهر شد و با 5/15 میلیون دلار فروش در 2435 سینما در رده سوم قرار گرفت.

این فیلم به کارگردانی جان چو تولید استودیوهای سامیت و دیسنی است و شارنی وینسن، ریک مالامبری و آدام جی. سوانی در آن بازی می‌کنند.

تریلر جاسوسی «سالت» با بازی آنجلینا جولی با 1/11 میلیون دلار و کمدی «ضیافت احمق‌ها» با بازی استیو کارل و پل راد با 5/10 میلیون دلار فهرست پنج فیلم پرفروش هفته را کامل کردند. مجموع فروش کلی این دو فیلم به ترتیب 92 و 7/46 میلیون دلار شده است.

فیلم خانوادگی «من نفرت‌انگیز» با صدای استیو کارل 4/9 میلیون دلار فروخت و ضمن اینکه فیلم ششم شد مجموع فروش خود را پس از پنج هفته به 4/209 میلیون دلار رساند.
 


فیلم سه‌بعدی «گربه‌ها و سگ‌ها: انتقام کیتی گالور» تولید استودیو برادران وارنر با 9/6 میلیون دلار در رده هفتم قرار گرفت و رومانس فانتزی «چارلی سینت کلود» با بازی زاک افرون هم 7/4 میلیون دلار فروخت و فیلم هشتم شد.
 


انیمیشن سه‌بعدی «داستان اسباب‌بازی 3» تولید دیسنی/ پیکسار این هفته سه میلیون دلار دیگر به دست آورد و در جایگاه نهم قرار گرفت.

درام / کمدی تحسین‌شده «حال بچه‌ها خوب است» با بازی آنت بنینگ، جولین مور و مارک روفالو پس از پنج هفته اکران محدود با 6/2 میلیون دلار بالاخره به جمع 10 فیلم پرفروش هفته راه پیدا کرد.
 

اگه خوب بود این پست برام یه نظر بزارین 

دانلود رایگان بازی چرخ دنده های جنگ Gears Of War

 

 

 نام بازی:Gears Of War
سازنده:   Microsfot Game Studios


ناشر:    Microsfot Game Studios
سبک:سوم شخص اکشن
پلتفرم:PC ,xbox360
سال عرضه:2008
امتیاز از سایت های معتبر: 9.3/10
چرا وقتی در بین صحبت های گیمرها در مورد قدرت بدنی و عضله می نشینیم همه در یک چیز با هم مشترک هستن ،آن هم این هست که وقتی به عضله بدنی در بازی ها فکر می کنیم اولین فردی که در ذهن ما تداعی می شود مارکوس فینیکس است.این شخصیت بسیار محبوب و دوست داشتنی بازی های رایانه ای یکی از قویترین افرادی است که تا به حال دیده اید یا خواهید دید.Gears of war  در سال 2007 وارد بازار شد و توانست به عنوان یکی از بهترین شوتر های سوم شخص اکشن سال خود را مطرح کند.البته نسخه رایانه های شخصی بازی در سال 2008 منتشر شد و دوباره توانست موفقیت های خود را تکرار کند.داستان بازی به آخر دنیا بر می گردد زمانی که نیروهای شیطانی کنترل زمین را به دست گرفته و زمین به ویرانی از خربه ها تبدیل شده است در این حال گروه ای برای نجات زمین اقدام می کنند و می خواهند زمین را از دست این نیروهای قدرتمند رها کنند.دشمنان در بازی بسیار قدرتمند هستند و بازی حالت آسان را دارا نیست یا باید با درجه معمولی یا دشوار بازی را شروع کنید این کامل مشخص است که بازی اصلا آسان نیست و شما باید در درگیری های موفق ظاهر شوید در غیر اینصورت تکه های بدن شما بر روی آسفالت خواهد ریخت.این بازی هرچه که یک شوتر سوم شخص بخواهد داراست از سلاح ها گرفته تا پیرفته ترین جنگ افزار ها،شما در بازی کنترل مارکوس فینیکس را بر عهده دارید و سه نفر دیگر هم شما را در رسیدن به هدفتان کمک می کنند.هوش مصنوعی نیروهای خودی و به خصوص دشمنان در حد بسیار بالایی قرار داید و به جرات می گم اگر در بازی کاور نگیرید در یک چشم به هم زدن خواهید مرد.کاور مهمترین نقش را در بازی ایفا می کند .تنوع و تعداد دشمنان در هر قسمت بسیار زیاد است ،در بعضی قسمت ها انقدر زیاد هستند به طوری که جلورفتن در بازی کمی کار را سخت می کند .صداگذاری یکی بهترین نمونه هایی است که تا به حال ساخته شده صدای خشن و وحشتناک مارکوس واقعا مو را بر تن آدم سیخ می کند.سلاح های اسلحه ها ،دوستان ،نیروهای دشمن همه و همه در بالاترین حد ممکن کار شده است.گیم پلی بازی بسیار سنگین و قدرتمند است و با توجه به اینکه زمین ویران شده تاریکی همجا را فراگرفته و نورپردازی مهترین رکن بازی به شما ر می رود که بسیار ظریف و زیبا کار شده است.در کل با یکی از بهترین شوتر های سوم شخص اکشن تاریخ رو به رو هستید که شماره سوم بازی بر روی کنسول xbox360  ماه نوامبر منتشر می شود و تمام دنیا منتظر این این اثر به یادماندنی هستد.
 

سیستم مورد نیاز بازی:
سیستم عامل : ویندوز ویستا یا ویندوز ایکس پی
پردازشگر 2.4 گیگاهرتز اینتل + ؛ + 2.0 گیگاهرتز AMD
رم 1 گیگابایت
هارد 12 گیگابایت فضای آزاد دیسک سخت
انویدیا ویدیو کارت جیفورس 6600 + ، X700 + آتی  

 

 

دانلود کنید

دانلود رایگان بازی پروتکل آلفا Alpha Protocol

 

نام بازی:Alpha Protocol
سازنده: Obsidian Entertainment
ناشر: SEGA
سبک:اکشن سوم شخص-نقش آفرینی
پلتفرم:360 PC-PS3-
امتیاز از سایت های معتبر:8/10
باز هم یک بازی نقش آفرینی ولی با قابلیت های چشم گیر و باور نکردنی که می تواند یکی از بهترین بازی های امسال را رقم بزند.شاید بازی های نقش آفرینی از محبوبیت زیادی نزد بازیبازان برخوردار نباشد اما بازی پروتکل آلفا آمده است که  سلیقه ها را عوض کند.یک بازی اکشن فوق العاده با داستانی پر کشش منتظر شماست .آنقدر امکان سازندگان بازی برای این محصول خود آماده کرده اند که نمی شود به همه آن ها اشاره کرد.همانند سم فیشر که شما می توانستید اکشن یا مخفی کاری را انتخا ب کنید در این بازی هم این قابلیت به شما داده شده با وسعت بسیار بیشتر به طوری می توانید در ابتدا کارکتر خود را ساخته و بنا به اتخاب شما با رزمدنه که میل یه اکشن دارد به بازی بپردازید یا نه از اکشن خوشتان نمی آید می توانید کارکتر خود را جاسوس انتخاب کنید و از حالت ها مخفی کاری لذت ببرید.   ماهیت بازی Alpha Protocol  از چند سبک مختلف تشکیل شده است. در این بازی که میتوان به آن یک بازی مدرن جاسوسی نیز گفت ما شاهد ترکیبی از سبک Role Playing یا همان نقش آفرینی و همچنین سبک Action Shooter هستیم که البته باید به آنها المانهای Stealth یا همان مخفی کاری را نیز اضافه کرد!
در Alpha Protocol بازیباز که شما باشید درنقش Michael Thornton که یک تازه کار سازمان CIA میباشد قرار می گیرید. Thornton پس از اینکه در یکی از ماموریت های خود شکست می خورد ارتباط خود با تمام کسانی که با او همکاری می کردند را از دست می دهد و مورد خیانت مافوق خود قرار می گیرد و  ناگهان به یک فراری بزرگ تحت تعقیب ایالات متحده تبدیل می شود.شخصیت اول داستان خود را در توطئه ای می بیند که رها شدن از آن به این سادکی نخواهد بود ولی چاره ای جز این کار ندارد.
 

برای دانلود کلیک کنید

مقایسه چیپ‌های گرافیکی nVIDIA

  

مقایسه چیپ‌های گرافیکی nVIDIA از Geforce8400 تا GT230

اگر از اهالی دنیای بازی‌های کامپیوتری هستید و یا از نرم‌افزارهای حرفه‌ای گرافیکی و طراحی استفاده می‌کنید و در عین حال به دنبال یک کارت گرافیک خوب و مناسب می‌گردید، توصیه می‌کنیم این مقاله را حتما مطالعه کنید.
تنوع مدل‌های کارت‌های گرافیکی و تبلیغات راست و دروغ فراوان درباره آنها، انتخاب را بسیار مشکل کرده است. اینکه چه کارتی خوب است و کدام خوبتر، سوالی است که پاسخگویی به آن، با تنها مشاهده مشخصات کارت‌ها و گوش دادن به توصیه‌های فروشنده امکان‌پذیر نیست بلکه نیازمند انجام آزمایشات تخصصی بر روی آنهاست.
البته امکان انجام این آزمایشات برای اکثر افراد مقدور نیست، چرا که جمع‌آوری نمونه‌ای از هر کارت و انجام آزمایشات مختلف روی آنها کاری مشکل، تخصصی و پرهزینه است. این همان رسالتی است که لابراتوار ماهنامه رایانه خبر برای خود برگزیده است. ما کلیه این آزمایشات را به دور از هرگونه جهت‌گیری خاصی انجام دادیم و نتایج را به خوانندگان محترم اعلام می‌کنیم تا شاید بتوانیم راهنمایی و اطلاع‌رسانی هر چند کوچک در این زمینه کرده باشیم. 

ادامه....

اختاپوس جام جهانی روی آی - فون پیشگویی می‌کند!

برنامه نویسان برزیلی نرم افزاری را ویژه تلفن همراه "آی- فون" و برپایه پیشگوییهای پل اختاپوس معروفترین چهره جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی ساختند.

 

پیشگویی های پل در اعلام نتایج مسابقات جام جهانی 2010 این اختاپوس ساکن آکواریم "زندگی دریایی" اوبرهاوزن را به معروفترین شخصیت این جام تبدیل کرد.

اکنون گروهی از برنامه نویسان برزیلی نرم افزاری به نام uTouchLabs را توسعه داده اند که به عنوان یک برنامه جانبی "روشی خنده دار برای انتخاب میان دو گزینه" شناخته می شود.

این نرم افزار ویژه آی - فون گزینه هایی چون "سینما یا تئاتر؟، پیتزا یا سوشی؟، دامن با بلوز؟، مارسیا یا آندره آ؟" را نشان می دهد و سپس می پرسد: "اختاپوس پاسخ بده!"

براساس گزارش بریکینگ نیوز، این برنامه در روی فروشگاه آنلاین "آی- تیونز" اپل به قیمت 99 سنت برای بارگذاری در دسترس است.

این اختاپوس به ویژه از زمان تحقق پیشگویی نتیجه بازی فینال میان هلند و اسپانیا بیش از همیشه به شهرت رسیده است. به طوری که آکواریم باغ وحش مادرید برای پذیرایی از این اختاپوس فرش قرمز پهن کرده است.

این درحالی است که هواداران تیم ملی آلمان پس از شکست این تیم در برابر اسپانیا طی نامه هایی به آکواریم محل زندگی پل اظهار داشتند که برای ماهی تابه خود به این اختاپوس نیاز دارند!

خوسه لوئیس رودریگز زاپاترو نخست وزیر اسپانیا نیز که تیم کشورش برای اولین بار در تاریخ موفق به دریافت جام جهانی فیفا شد به شوخی پیشنهاد داد که برای آوردن پل به مادرید یک گروه ویژه از محافظان را اعزام خواهد کرد.

اطلاعات از دست رفته در سیستم‌های ویندوز را هر زمان، هر مکان و بر

Symantec Backup Exec System Recovery 

هر چقدر شبکه شما مطمئن و پیشرفته باشد، از دست دادن اطلاعات و از کار افتادن سیستم‌ها امری غیرقابل اجتناب است. دلیل موضوع هر چه که باشد، باعث عدم دسترسی شما به اطلاعات ضروری مورد نیازتان خواهد شد. با این نرم‌افزار می‌توانید در صورت بروز هر نوع ایراد در هر یک از کامپیوترهای موجود، کلیه اطلاعات مربوط به سیستم آسیب دیده را بر روی هر نوع سخت‌افزار، حتی سخت‌افزار غیر مشابه و یا محیط‌های مجازی مانند VMWare‌ یا Microsoft Virtual Server بازیابی و راه‌اندازی مجدد نمایید. یکی از امکانات قابل توجه این نرم‌افزار امکان بازیابی و احیاء اطلاعات موجود روی سرور از راه دور و بدون حضور فیزیکی می‌باشد. امکان مدیریت یکپارچه و متمرکز نیز از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار است. در Backup Exec System Recovery فایل‌های پشتیبان فقط شامل اطلاعات روی هارد دیسک‌ها نیستند بلکه کپی‌های کاملی از تمامی ساختار هارد دیسک هستند که به صورت یک فایل ذخیره می‌شوند.
صرفه‌جویی در زمان احیای سیستم : با استفاده از قابلیات‌هایی مانند مدیریت یکپارچه نسخه‌های پشتیبان و امکان بازیابی اطلاعات بر روی سخت‌افزار غیر مشابه، مدت زمان احیای سیستم‌های آسیب دیده به طرز چشمگیری کاهش می‌یابد و می‌توان ظرف مدت کوتاهی، سیستم عامل و اطلاعات یک کامپیئتر آسیب دیده را به طور کامل احیا نمود.
انعطاف‌پذیری : این نرم‌افزار قادر به تهیه نسخه‌های پشتیبان بر روی کلیه ابزارهای ذخیره‌سازی اطلاعات از قبیل هارد دیسک، دیسک‌های نوری، NAS، SAN، DVD، USB و غیره می‌باشد. همچنین می‌توان نسخه‌های پشتیبان را بر روی هر کامپیوتر دلخواه در شبکه نیز ذخیره نمود. کلیه اطلاعات بر روی یک فایل ذخیره می‌شوند و این فایل به آسانی قابل بازیابی بر روی هر سیستمی می‌باشد.
عدم قطع فعالیت‌های عادی : کلیه فعالیت‌های این نرم‌افزار به صورت غیرمحسوس انجام می‌پذیرد و برای تهیه نسخه‌های پشتیبان، نیازی به بستن فایل‌های باز در حال استفاده یا قطع فعالیت‌های جاری سیستم نیست.این برنامه را می‌توان به گونه‌ای تنظیم نمود تا در رخدادهای خاص مانند نصب یک برنامه، افزایش یا کاهش حجم دیتا، ورود کاربر به سیستم و یا در زمانبندی خاص به طور خود کار اقدام به Backup ‌گیری نماید.
مدیریت پهنای باند شبکه در هنگام کار : این نرم‌افزار شما را قادر می‌سازد تا میزان پهنای باند شبکه و توان کاری اختصاص یافته به عملیات پشتیبان‌گیری یا بازیابی اطلاعات را به دلخواه تنظیم و مدیریت نمایید.
عدم نیاز به نصب سیستم عامل برای بازیابی : به کمک سی‌دی Bootable همراه این محصول، قادر خواهید بود Backupهای گرفته شده را بدون نیاز به نصب سیستم‌عامل و حتی پارتیشن‌بندی بر روی هارد دیسک خود بازیابی نمایید.
بازیابی روی سخت‌افزار دیگر : برخلاف سایر نرم‌افزارهای مشابه، این نرم‌افزار می‌تواند اطلاعات پشتیبان گرفته شده از یک کامپیوتر را بر روی کامپیوتری با سخت‌افزار غیر مشابه باز گرداند. این ویژگی امکانی فراهم می‌آورد تا در صورت بروز ایراد سخت‌افزاری در یک کامپیوتر، بتوان از یک کامپیوتر دیگری با سخت‌افزار متفاوت به عنوان جایگزین سیستم آسیب دیده اسفاده نمود.
امکان استفاده در محیط مجازی : یکی از امکانات جالب این نرم‌افزار، تبدیل فایل‌های نسخه‌های پشتیبان به یک کامپیوتر مجازی مانند
 VMWare‌ یا Microsoft Virtual Server‌ می‌باشد. به این معنی که می‌توانید یک کپی از سیستم خود را بدون به خطر انداختن نسخه اصلی اجرا نموده و هر تغییری را به طور آزمایشی روی آن انجام دهید.
اجرا و کنترل از راه دور : این نرم‌افزار دارای سیستم مدیریت متمرکز جهت مشاهده و کنترل وضعیت نسخه‌های پشتیبان سرورهای دیگر از روی شبکه می‌باشد. همچنین می‌توان برای کامپیوترهایی که در محل‌های دور از دسترس نصب شده‌اند از راه دور اقدام به Install‌ نمودن برنامه و همچنین پشتیبان‌گیری یا بازیابی اطلاعات از آنها نمود.
تهیه نسخه‌های پشتیبان : برنامه Backup Exec System Recovery‌ با قابلیت تهیه نسخه‌های پشتیبان به صورت کامل، افزایشی ( Incremental ) و دور‌ه‌ای، همچنین پشتیبانی از طیف وسیعی از سخت‌افزارهای ذخیره‌سازی اطلاعات از قبیل هارد دیسک، دیسک‌های نوری، NAS، SAN، DVD، USB و غیره گزینه بسیار مناسبی برای تهیه نسخه‌های پشتیبان از اطلاعات موجود در شبکه است.
بسته به حجم اطلاعات و برنامه‌های نصب شده بر روی یک سرور، بازیابی اطلاعات به وسیله آن معمولا کمتر از نصب یک ویندوز زمان می‌برد.
مدیریت تغییرات : می‌توان از وضعیت فعلی سیستم یک نسخه کپی تهیه نمود و بعد اقدام به نصب سخت‌افزار و یا نرم‌افزار جدید نمود. در این صورت در هنگام بروز هر نوع ایراد، می‌توان به سرعت، سیستم را به آخرین وضعیت قبل از اعمال تغییرات بازگرداند.