.

.

prince-of-persia the forgotten sands

Ubisoft باز هم تاریخ عرضه نسخه PC بازی Prince of Persia را به تاخیر انداخت. این بازی که قبلا قرار بود در تاریخ 4 ژوئن عرضه شود که در 11 ژوئن عرضه خواهد شد. این در حالی است که نسخه کنسولی این بازی در تاریخ 18 می عرضه خواهد شد 

  

دانلود تیزر

Call of Duty ۷ ؟

 

بر اساس گزارش Tek9 ( از MapModNews ) یکی از اعضای Activision اعلام کرده است عنوان بعدی Call of Duty با نام کامل Call of Duty: Black Ops خواهد بود .
طبق این گزارش این نسخه توسط Treyarch ساخته میشود و در چندین دوره ی زمانی تاریخ در جنگ سرد از جنگ جهانی دوم تا جنگ های حال حاظر اتفاق می افتد و شامل مراحلی در ویتنام ، کوبا ، آمریکای جنوبی و حتی ماموریت بد نام SAS در آپریل سال 1980 در سفارت ایران در لندن میشود .
قبلا گفته میشود Call of duty 7 فقط در ویتنام جریان دارد و در نوامبر 2010 عرضه میشود اما این زمان عرضه با اعلام لیست GAME که مدعی بود این نسخه در اکتبر عرضه میشود به چالش کشیده شد .
این گزارش همچنین مدعی شده است zombie mode از شماره ی پنجم (‌ World at War ) در این نسخه نیز باز خواهد گشت . خبر خوش دیگر برای PC باز ها وجود سرور های اختصاصی ( dedicated servers ) است که در Modern Warfare 2 وجود نداشت و باعث خشم PC Gamer ها شده بود .

بزودی

 

  گروه 6 در 

  

هرمزگان