.

.

دانلود رایگان بازی True Crime: Streets of LA

 

بازی: True Crime: Streets of LA
سازنده: Luxoflux
ناشر: Activision
سبک: اکشن ماجراجویی
تاریخ عرضه: 11 می 2004
بازی مشابه: سری GTA
تا به اکنون بازی به آن صورت به بازار نیامده که  هم open world  که با بازی های نظیر    GTAشناخته می شوند و هم از تاکتیک های مبارزه مثل کنگفو در ان استفاده شود.در سال 2004 یکی از بهترین بازی های جهان باز که می توانید در تمام محیط بازی به چرخ زدن و خوش گذراندن بپردازید به بازار آمد که توانست نظر گیمرها را در آن زمان به خود جلب کند. بازی در Hong Kong هست و شما نقش کاراگاه Wei Shen را در اختیار میگیرید. یکی از هدف های United Front Games این هست که هانگ کانگ را بسیار زنده و زیبا درست کند. مردم تو خیابون با یک دیگر حرف میزنند، تو مارکت ها مردم سعی میکنند به شما ماهی بفروشند بازی قرار است بیشتر از 70 تا ماشین و موتور و قایق داشته باشد، این بازی یک Fighting Mechanic خیلی سریع و جذابی داره، که در مواقع میتوانید از محیط درو برتون استفاده کنید. بازی از Cover system استفاده میکند و به شما اجازه میده که به دست حریف های خود شوت کنید و زمانی که تیر ندارید به جای تیر اندازی، حریف خود را با Kung Fu از صد راه ور دارید.! توریست ها از مناتق زیبا شهر عکس میگیرند و بسیاری نکات جالب دیگر که خود شما باد به تنهایی ان را تجربه کنید.
 

سیستم : PIII 800MHz یا معادل آن یا معادل آنرم : 128 مگابایتحافظه ویدئو : 32 مگابایتهارد فضا : 3100 مگابایت 

 

برای دیدن عکسهای بازی و دانلود کلیک کنید ...

دانلود بازی کامپیوتر ترس سرد Cold Fear

 

بازی:Cold Frear
سازنده: Drakworks
ناشر:Ubisoft
سبک:اکشن ماجراجویی
تاریخ عرضه: 17 می 2005
اولین بازی اکشن ترسناک که توسط کمپانی بزرگ Ubisoft منتشر شد که به خوبی توانست تلفیقی عالی از دو ژانر اکشن و ماجراجویی را به سرانجام برساند ! شما در نقش Tom Hansen نگهبان دریایی ارتش امریکا ایفای نقش می کنید که بنا به ماموریتی به روسیه می روید و اتفاقات هولناک و عجیبی برایتان رخ می دهد ! در این بازی باید آمادگی کامل برای غافلگیر شدن و ترس و وحشت را داشته باشید .محیطی سرد، مخوف و سراسر هیجان این بازی را فرا گرفته که شما در نبردهای متعدد و سختی با انواع دشمنان روبرو می شوید . وحشت سرد می تواند بازی اکشن مخوف بسیار مهیجی باشد . 

 

سیستم عامل : ویندوز 2000/XP تنها پردازنده : حداقل 1 گیگاهرتز پردازنده ، (2 گیگاهرتز توصیه می شود) حافظه : حداقل رم 256MB (512MB توصیه می شود) گرافیک : DirectX 9 سازگار 64MB (128MB توصیه می شود). * پشتیبانی از لیست ببینید نسخه DirectX : 9.0 صدا : مستقیم اکس 9.0 سازگار هارد دیسک : 2.2 گیگا بایت 

برای دیدن عکسهای بازی و دانلود کلیک کنید ...

NFS

 

World مسابقه اتومبیل رانی سبک اکشن را همراه با تجربه بی نظری از بازی دسته جمعی را  یکجا ارائه می دهد. برای اولین بار در بازی های اتومبیل رانی، بازیکنان قادر خواهند بود با هر یک از دوستان خود رقابت کنند و یا از بین هزاران بازیکن حرفه ای رقیبی انتخاب کنند تا رقابت سختی به صورت آنلاین داشته باشند و می توانند تعقیب و گریز توسط پلیس را در طول مسیری به اندازه 150 مایل داشته باشند. NFS World از شهرهای مشهور و محبوب NFS موست وانتد و NFS کربن استفاده میکند تا بزرگترین و مهیج ترین مسابقه اتومبیل رانی جهان را که تا کنون در سری ند فور اسپید منتشر شده، ایجاد کند.
به هر حال به نظر خودم خیلی می تونه بازی جالبی باشه به شرط اینکه بلک باکس اشتبهات گذشته رو تکرار نکنه. اما یک چیز خیلی برام جالب بود من حدس می زنم که بالاخره EA و بلک باکس جلوی گرن توریسمو و فورزا غلاف کردند و واسه همین بیخیال کنسول شدند. مشخصه که نمی خوان با اونها مقایسه بشند. البته این برداشت من هست تا همین حالاش هم سری NFS جلوی اون دوتا کم آورده. به هر حال امیدوارم حالا که بازی اختصاصی می خوان ارائه بدن واسه PC یه چیز درست و درمون ارائه بدن تا PC خور جماعت از ریسینگ لذت ببرن. 

 

                            دانلود بازی نسخه آزمایشی                 دانلود تیزر

بازی بسیار زیبای Singularity

 

Singularity بازی هست که توسط Raven سازنده بازی هایی مثل SOF 1&2 داره ساخته میشه و توسط Activison منتشر شده است. بازی در E3 2008 معرفی شد. از موتور UE 3 استفاده میکنه. بازی درباره یک سری ازمایشات خطرناک و هسته ای که توی روسیه اتفاق می افته. شخصیت اصلی بازی هم یک سری قدرت های خاص داره. قرار بود بازی سال ۲۰۰۹ بیاد اما با توجه به اینکه Raven در حال ساخت Wolfenstein , X-Men Origins: Wolverine بوده  بازی امسال عرضه شد. این بازی قرار است برای تمامی کنسول های PS3 , XBOX360  و PC عرضه شود. این بازی قابلیت کنترل و به دست گیری زمان را به بازیکن می دهد . برخلاف بیشتر FPS هایی که از زمان جهت آهسته کردن گلوله استفاده میکنند , در این بازی قادر خواهید بود که در اشیا موجود در بازی ایجاد تغییر کنید .
قابلیت کهنه کردن و بازسازی اشیا این فرصت را به بازی داده تا از آنها در جهت طراحی معماهای زیبا استفاده کند . درست کردن پله های فروریخته , تبدیل دیوارها به خاک و گرد غبار به منظور یافتن مسیر جدید و باعث فروریختن ساختمان ها شویم تا به راحتی به راه خود ادامه دهیم . این یک بازی Open World نیست که این کار ها در روند بازی تاثیر بگذارد . این بازی به نظر روندی خطی را دنبال میکند و اغلب پازل ها یک راه حل دارد . وجود قسمت معما بین قسمت مبارزات با دشمنان و موجودات عجیب و غریب روندی جالب را برای بازی به وجود می آورد. 

دانلود

مترو ۲۰۳۳

پناهگاهی در ۲۰۳۳

   ادارمه....

دانلود بازی کامپیوتری جدید Sniper Ghost Warrior

 

Sniper  در بازی های اول شخص از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است ،در کنار بازی های اول شخص اکشن که پر از صحنه های در گیری و استرتژی نفراتی است بازی های با حالت مخفی کاری و در عین حال اکشن می تواند بسیار جالب باشد .شما در بازی به نقاط مختلف جهان فرستاده می شوید تا  افراد خاصی را از بین ببرید.بازی در نقاط مختلف کره زمین اتفاق می افتد که صحنه های بکری را برای شما رقم خواهد زد.شما تا حد امکان باید  در استتار باشید تا کسی از وجود شما بویی نبرد و منتظر بمانید تا سوژه مورد نظرتان خودش را نشان دهد آن موقع است که با یک تیر مرگبار او را به به دیار باقی خواهید فرستاد.این بازی را به تمام طرفداران اول شخص تقدیم می کنم بازی که مطمئنا تجربه ای متفاوت برای شما خواهد بود. 


برای دیدن عکس ها و دانلود بازی  به ادامه مطلب بروید

خبر ۲۰۱۰

نیمه دوم سال 2010 شروع شده و بازی های رایانه ای با ورود سخت افزارهای قوی تر و پر سرعت تر رونق خاصی گرفته است.

 

گرافیک ای قوی تر و سرعت بالای اینترنت سازندگان را واداشته تا با ساخت آنلاین بازی ها درآمد زایی خود را چند برابر نمایند و با استفاده از مولتی مدیا و تصاویر غنی تر و باکیفیت تر کاربرا را راغب به خرید کنند. شرکتهای دست اندر کار قدیمی نیز با ارائه نسخه های جدید سعی در حفظ کاربران سابق خود دارند.

صنعت ویدئو گیم و بازی های رایانه ای در سال 2009 بیش از 20 میلیارد دلار فروش داشتند و با این رقم بالا سازندگان جدبدترین ابداعات خود را در نسخه های جدید بکار می گیرند. تا دو روز دیگر کنفرانس سالانه گیم در لس آنجلس برگزار می شود و جدبدتریم محصولات نرم افزاری و سخت افزاری معرفی خواهد شد. در اینجا 10 بازی پر فروش سال را خدمتتان معرفی می نماییم: 

 

Drakensang: The River Of Time

شرکت رادون لبز سازنده بازی رایانه ای دارک.آی است که اولین تاریخ عرضه اش به 2008 بر می گردد. بازی جنگی پیچیده ای است که برای انجامش باید حسابی روی جزییات و راهنمایی ها کار کرد تا بازیگر حرفه ای شد. اما نسخه پیش رو جدیدترین نسخه با ویژگی های جدید است. توسعه دهنده Radon Labs  است. بر روی دی وی دی ضبط شده و حداقل گرافیک باید 256 مگ بوده و نیاز به 6 گیگ فضا دارد.


 

- Anno 1404: Venice

بازی میتنی بر استراتژی و ساخت شهر بوده که توسط Ubisoft عرضه  شده و راهی بازار شده است. در این بازی چندین بازیگر همزمان می توانند بازی نمایند. تا 8 بازیکن را جواب می دهد. توسعه دهندگان اصلی Related Design  و Blue byte software هستند. روی پلتفورم ویندوز 2000 ، اکس پی و ویستا کار می کند.حداقل 128 مگ رم ویدیویی لازم داشته و با 3 گیگاهرتز سرعت قابل اجرا شدن است. 1 گیگ رم معمولی و 6 گیگ فضا برای نصب نیاز دارد.

 

-- Star Trek Online

بازی موسوم به STO بازی هیجانی با تعداد بالای بازیگران همزمان به صورت آنلاین است. Cryptic Studio آنرا توسعه داده است. هر بازیگری کاپیتان سفینه فضایی خود بوده و در حالات مختلف کار می کند.پلتفرم بازی روی ویندوز اجرا شده و به سنین بالای 12 سال پیشنهاد می شود.  

 

- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

 هر بازیگری که زودتر شلیک نماید، شروع کننده خواهد بود. سایه چرنوبیل نام دیگری برای این بازی مهیج است که در حوالی داستان فاجعه اتمی چرنوبیل رخ می دهد. وقایع در  شوروی سابق رخ می دهد و بازی تحت ویندوز توسط GSC World Publishing ساخته شده است. هم به صورت تک و هم گروهی می شود بازی کرد. برای نصبش روی پی سی باید 2 گیگ رم با سرعت بالای سی پی یوی چند هسته ای و نیز 512 مگ رم ویدیویی داشته باشید.  

 

 

- Warhammer 40,000: Dawn of War II: Chaos Rising

بازی آنلاین به صورت استراژی است. توسعه یافته توسط Relic Entertainment  و توسط THQ انتشار شده است. روی ویندوز کار می کند و به صورت فردی و جمعی و گروهی بازی می شود. شرکت رلیک طلیعه دار ابداعات در بازیهای رایانه ای است. 

  

 

 6- Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

این بازی نیز مدل استراتژی است که توسط  EA توسعه یافته است. مانند سری های قدیمی خود نیست.و کاربر باید کنترل تمام مکانهایی که از آن عبور می کند را در دست گیرد. تحت ویندوز های مختلف از جمله ویندوز هفت کار کرده و 10 گیگ فضا نیاز دارد. یک گیگ رم معمولی و 256 مگ رو ویدیویی برای کارت گرافیک نیاز است.  

 

 

7- Deus Ex 3

بازی مبنی بر شلیک و تیر اندازی توسط ادیوس مونترال توسعه یافته است. به صورت فردی بازی می شود و علاقمندان به تیر اندازی عاشق این بازی هستند. روی پلی استیشن، ویندوز و اکس باکس در چهار حالت مختلف کار می کند.هر واحد دشمن دارای رییس بوده و اگر کشته شود، گروه متلاشی می شود. 

 

8- World of Warcraft: Cataclysm

وارکرافت را همه می شناسند و این نسخه جدید همراه با بازیگران آنلاین بدون محدودیت، ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می کند. دو جنگ جدید به این نسخه اضافه شده است. بیزارد انتر تینمنت توسعه دهنده بازی است که هم روی ویندوز و هم روی مکینتاش کار می کند. تنها به صورت آنلاین می توان بازی کرد و کاربران زیادی در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. 

 

- Star Wars: The Old Republic

معروف یه SWTOR جنگ ستارگان زیبایی را روی دسکتاپ شما می آورد که مبتنی بر جنگ ستارگان یونیورس بوده و بوسیله بیو-ور توسعه یافته و لوکاس آرت آنرا منتشر کرده است. به روش توده ای
(
MMORPG) و تحت ویندوز بازی می شود.

 

10- Starcraft II: Wings of Liberty

بالهای آزادی نسخه جدید استارکرافت است. بازی به صورت استراتژی بوده و تحت ویندوز و مکینتاش کار می کند. تحت دی وی دی بوده و بالای 16 سال می توانند بازی کنند.

معرفی یک محصول بی نظیر

 

برسی کارت گرافیک 

EVGA GTX 295 CO-OP Edition 

 

ادامه

بازی داغ داغ !!!!

 

بهترین بازی ایرانی در انتظار شما ایرانیان است. 

بلاخره نسخه 5 سری شاهزاده ایرانی هم روانه بازار شد آخرین نسخه سری بازی شاهزاده ایرانی را باید بهترین بازی این سری به شمار آوریم که به جرات یکی از بهترین بازی های امسال خواهد بود ،بازی ای که حرف های زیادی برای گفتن دارد.از آن جا که تمدن ایران هرکسی را مجذوب خود می کند بازی هایی که مربوط به تاریخ ایران هم می شوند هم در نوبه خود بسیار زیبا و بحث برانگیز هستند از آدم های آن زمان گرفته تا معماری و حتی گویش آنها ! لازم می دانم در مودر گویش فارسی در بازی برای شما کمی توضیح دهم.سه سری اول کامل به زبان انگلیسی بود ولی از نسخه چهارم سازندگان سعی کردند در عین حال که به تمام موارد در خصوص ایران که نوجه می کنند به زبان اصیل ایرانی هم توجه کنند و آن راوارد بازی کنند از این رو این تصمیم را در نسخه 4 پیاده کردند به طوری که همراه شاهزاده که یک دختر اصیل ایرانی بود در حد چند کلمه به فارسی صحبت کرد ،شاید چند کلمه زیاد مهم نباشد ولی ubisoft این پروژه را در نسخه 5 کامل کرد به طوری که کارکتر ها در بازی به زبان فارسی صحبت می کنند و حتی اسم برادر شاهزاده هم فارسی انتخاب شده است.این شاید برای ما ایرانی ها بسیار اهمیت داشته باشد که یک کشور بیگانه تا چه حد به فرهنگ و تمدن و زبان فارسی اهمیت می دهد .داستان بازی بین نسخه یک و دو اتفاق می افتد یعنی بین شن های زمین و جنگجوی درون .قرار است که اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه روایت شود .جالب کار در اینجا است که داستان بازی در هریک از پلتفرم ها متفاوت است یعنی سیر داستانی که شما در کنسول سونی طی می کنید با روند داستانی نسخه رایانه های شخصی و همینطور با کنسول 360 متفاوت است و این موضوع می تواند برای  

گیمرها بسیار جالب باشد. 

داستان بازی از جایی آغاز می شود که پرنس برای دیدن برادرش به شهری به نام Azad می رود. اما هنگامی که به شهر می رسد متوجه می شود که سپاهی عظیم به شهر همه کرده اند و قصد از بین بردن حکومت برادرش را دارند. اینجاست که پرنس دوباره از قدرت زمان خود استفاده می کند و بوسیله آن به کمک برادر و مبارزه با دشمن می رود.اشتباه اصلی را برایدر شاهزاده مرتکب شد زمانی که تصمیم گرفت برای نابودی دشمنان خود به شن های زمین را آزاد کند ولی هنگامی که شن های زمان آزاد شدند هر چیزی که بر خورد می کردند آن را تبدیل به خاک می کردند در این حالی شن های زمان خود بزرگترین دشمن مالک برادر شاهزاده شد الان نوبت شاهزاده است که باز هم با قدرت های خارقالعاده خود که در نسخه قبلی نظیر آن دیده نشده است به مقابله با دشمن برود. ز مواردی که در بازی میشه به ان ها اشاره کرد حفظ حرکت های اکروباتیک پرنس از نسخه اول و دوم بازی است و اضافه شدن حرکات اکروباتیک جدید به توانایی های پرنس نام برد، مثل پریدن روی سر دشمنان در هنگام مبارزه با گروه وسیعی از متجاوزین ،در این نسخه شما با گروهی وسیعی در شمنان مبارزه خواهد کرد و درگر از مبارزات انفرادی که در شماره 4 بازی دیده بودیم خبری نیست.کاملا واضح است که بازی می خواهد بازگشتی با شکوه به همان دوران طلایی داشته باشد که در این امر موفق بوده است.
ااز دیگر توانایی های پرنس در این شماره میتوان به کنترل عناصر طبیعت ( اب ، باد ، خاک و اتش ) نام برد ، در تصاویری که از این بازی منتشر شده شما شاهد ان هستید که پرنس جوان با منجمد کردن اب میتواند مثل دیوار روی ان راه برود و یا روی انها بپرد. در این بازی پرنس برای دستیابی به اهدافش چاره ای جز استفاده صحیح از عناصر طبیعت ندارد.
پرنس در این شماره از بازی نیز توانایی کنترل زمان رو داراست، شما از این توانایی برای مواقعی که تو دردسر می افتید میتوانید استفاده کنید. مثل پرت شدن از یک ساختمان که شما با بازگرداندن زمان می توانید خود را دوباره به بالای ساختمان برسانید و برای رسیدن به هدف مجددآ تلاش کنید 

دانلود کنید